Klachtenregeling

Overal waar gewerkt wordt, wordt wel eens iets niet naar tevredenheid gedaan. Wij proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen maar uitgesloten is het niet. Heeft u bijvoorbeeld een klacht over een bepaalde zaak, schadeafwikkeling, advies of hoe u te woord bent gestaan, schroom dan niet om dit te melden. Ook wij leren hiervan en kunnen onze bedrijfsvoering hierop aanpassen.

Hoe een klacht afgewikkeld wordt vind u in onze klachtenprocedure

U kunt een eventuele klacht op diverse manieren melden. Wij geven u hier de mogelijkheid om dit direct te doen. Uiteraard is een mondelinge melding of schriftelijk via email of post ook goed.

Nieuwsgierig geworden?

Hoe dan ook, wij laten u gewoon bepalen hoe en wanneer wij u te woord kunnen staan!

Team Dijkstra staat voor u klaar!

Afspreken?

Een persoonlijk en
vrijblijvend gesprek
aanvragen?

Bellen?

Liever telefonisch?
contact met ons
opnemen?

Appje sturen?

Handig en snel!
Stuur een berichtje
via WhatsApp:

Vragen?

Stel hier vragen of plan de
route naar ons kantoor
in Leeuwarden

  • Altijd 100% onafhankelijk
  • Wij nemen u al het werk uit handen

  • Wij vergelijken premies en voorwaarden

  • Uw vraagbaak bij financiële zaken

Ook uw regiobank in Leeuwarden

Al 100 jaar regiobank waar u zelf bepaalt hoe uw geldzaken geregeld wordt.