NIEUWS

Kennismaken met Nerissa: ‘Het is het stukje: ken je klant.’

Kennismaken met Nerissa: ‘Het is het stukje: ken je klant.’

1,5 jaar geleden is Nerissa bij Dijkstra Assurantiën terecht gekomen toen ze solliciteerde voor de functie van ‘Administratief Commercieel Medewerker’. Ze werkte in die tijd al 7 jaar in de detachering . Waarbij ze opdrachten had, verspreid door heel Nederland. Heel uitdagend, maar ze was op een gegeven moment alleen nog maar in het weekend thuis. Ze zocht dus een baan waarbij ze ’s avonds ook gewoon thuis kon zijn.

De vacature die op dat moment open stond bij Dijkstra Assurantiën was die van ‘Administratief Commercieel Medewerker’, maar het is veel meer dan dat. “Je bent ook een verzekeringsadviseur. Adviseren en een stukje RegioBank adviseur, waarbij ik particulieren, maar ook zakelijke rekeningen doe. En dat is wat mij ook zo aanspreekt in deze functie. Al die verschillende dingen. Je hebt een stukje financieel, de boekingen, het stukje administratie en het aller belangrijkste: het contact met de klanten”, aldus Nerissa. Het werken met mensen is waar de passie van Nerissa ligt.

Ken je klant

En dat is ook waar volgens Nerissa de toegevoegde waarde van een tussenpersoon ligt in vergelijking met een direct writer. “het is het stukje: ken je klant. Uiteraard kun je niet iedereen kennen, sommige bellen of hoor je niet zo vaak. Wij vergelijken verzekeringsopties voor de klant en nemen zaken mee waar de klant zelf nooit aan had gedacht. Als adviseur doe je niet aan verkopen, maar aan adviseren op basis van risico analyse. Bij andere partijen heb je te maken met één product en verder wordt er ook niet gekeken. Dat zijn zaken die wij bij Dijkstra Assurantiën juist wel doen.”, aldus Nerissa.

We doen het hier met z’n allen!

Ook voor een werknemers is Dijkstra Assurantiën een unieke plek om te werken. “Als ik Dijkstra Assurantiën vergelijk met de andere bedrijven waar ik heb gewerkt, is het unieke hier het echte familie gevoel. We doen het hier met z’n allen. Een hele persoonlijke en familiaire omgang, zelfs ook met de baas en zijn vrouw. Die regelmatig langs komt met een heerlijke salade die ze dan heeft gemaakt of ze komt langs met mandarijntjes. Dat is wat werken bij Dijkstra Assurantiën zeker uniek maakt!”, aldus Nerissa.

Verhalen en klanten onthouden

Nerissa vertelt een heel mooi voorbeeld van het persoonlijke contact bij Dijkstra Assurantiën. Ze vertelt: “Een vrouw belde en die moest ik doorverbinden naar de schadebehandelaar. Twee weken later belde diezelfde mevrouw weer. Ik vroeg haar: ‘Ik had u toch twee weken geleden ook aan de telefoon? Hoe is het nu met uw zoon?’. En klik, daar is dat extra stukje wat je als tussenpersoon hebt. Hier kun je ook als je iemand eerder gesproken hebt, gewoon vragen naar die persoon. Ik mag heel graag alle verhalen en klanten onthouden. En dat lukt ook heel vaak. Dat is misschien niet iets wat alleen bij Dijkstra Assurantiën zo is, maar als tussenpersoon in het algemeen. Het persoonlijke contact is de toegevoegde waarde. Wij denken mee met de klant en zullen ze altijd het advies geven die bij zijn of haar specifieke situatie past.”

Nieuwsgierig geworden?

Hoe dan ook, wij laten u gewoon bepalen hoe en wanneer wij u te woord kunnen staan!

Team Dijkstra staat voor u klaar!

Afspreken?

Een persoonlijk en
vrijblijvend gesprek
aanvragen?

Bellen?

Liever telefonisch?
contact met ons
opnemen?

Appje sturen?

Handig en snel!
Stuur een berichtje
via WhatsApp:

Vragen?

Stel hier vragen of plan de
route naar ons kantoor
in Leeuwarden

  • Altijd 100% onafhankelijk
  • Wij nemen u al het werk uit handen

  • Wij vergelijken premies en voorwaarden

  • Uw vraagbaak bij financiële zaken

Ook uw Zelfstandige Adviseur van RegioBank in Leeuwarden

Al 100 jaar RegioBank waar u zelf bepaalt hoe uw geldzaken geregeld wordt.